گردان: باشگاه هر دروازه‌باني مي‌خواهد بگيرد
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
    شهاب گردان در حاشيه تمرين امروز سه شنبه پرسپوليس در جمع خبرنگاران در خصوص مشخص نشدن سرمربي جديد پرسپوليس، تصريح کرد: در حال حاضر اکثر تيم‌هايي هم که سرمربي دارند مشغول بدنسازي هستند. در فصل بدنسازي کل تيم دست مربي بدنساز است و سرمربي فعلا نقش خاصي ندارد! ضمن اينکه ما هم بدنساز خوبي داريم و از برنامه کلي عقب نيستيم. وي درباره احتمال حضور يک دروازه بان ديگر در تيم پرسپوليس خاطرنشان کرد: من در اين تيم تصميم گيرنده نيستم. با مسئولان پرسپوليس هم در اين خصوص حرفي نزده‌ام. باشگاه مختار است هر دروازه‌باني را که صلاح مي‌داند براي موفقيت تيم جذب کند و من هم در کنار او رقابت سالمي خواهم داشت. گردان با تاکيد بر اينکه براي کسب موفقيت به پرسپوليس آمده است، يادآور شد: پرسپوليس هميشه تيم بزرگي بوده است و من هم مي‌خواهم در کنار اين تيم افتخار کسب کنم. تمام تلاشم را به کار مي‌گيرم تا در موفقيت‌هاي پرسپوليس سهيم باشم. دروازه بان پرسپوليس در خصوص اينکه در اين تيم گلرهاي بزرگي حضور داشته‌اند، گفت: خوشحالم پيراهن تيمي را به تن دارم که نامش با قهرماني عجين بوده و دروازه‌بان‌هاي بزرگي داشته است. سعي مي‌کنم در اين تيم با آرامش به موفقيت شخصي و تيمي برسم. وي همچنين به تيم ملي اشاره و تاکيد کرد: پرسپوليس مانند ويترين است و توانايي بازيکنان به راحتي در آن ديده مي‌شود. هدفم اين است که توانايي‌هايم را در اين تيم نشان بدهم. مهدي رحمتي، عليرضا حقيقي و دروازه‌بان‌هاي تيم ملي از دوستان من هستند و اميدوارم در کنار آنها رقابتم را نزديک‌تر کنم. دروازه‌بان پرسپوليس در پاسخ به سئوالي مبني بر پيشنهاد کي‌روش براي حذف جام حذفي گفت: من اين موضوع را تازه از شما مي‌شنوم. اين اتفاقي عجيب است و از آن تعجب مي‌کنم.  


:: بازدید از این مطلب : 291
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: